Når? 8. desember 2020 kl 08.00-12.00
Hvor? Digitalt via web, lenke sendes ut i bekreftelsen 

Pris? 2990/ person
Forkunnskaper: ingen eller noe kunnskap
Språk:Norsk 

OBS! Påmelding er bindende og fakturering skjer før opplæringen, betalingsvilkår 14 dager.  

Sista anmälningsdagen har passerat

Meld deg på nå!

Hva er en superbruker og hva skal man lære? 

  • En superbruker er en kompetansebygger og en man kan spørre internt om tips, råd og beste praksis. Har en dypere forståelse av hvordan Lime er satt sammen og kan avanserte funksjoner. 
  • Superbruker rammeverket. 
  • Limes oppbygning 
  • Filtre & visninger 
  • Infotiles 
  • Rapporter & datakvalitet 
  • Tips og triks 

 

For hvem?  

  • Du ønsker å ha mer dyptgående kunnskap om hvordan man jobber i Lime CRM og hva som generelt trengs for en vanlig bruker.  
  • Du skal ta imot brukernes synspunkter om programmet og lager løsninger. 
  • Du er kollegaene som skal vite det «lille ekstra» om Lime CRM (for eksempel muligheter og begrensninger) 
  • Pssst! Du trenger ikke være bekymret. Det er ikke nødvendig å kunne programmere.  

 

Mer informasjon om kurset 

Det her er kurset for deg som har hatt brukeropplæring i Lime CRM men ønsker å ta neste steget og utvikle Limekunnskapene ytterligere. Eller så er du kanskje selvlært i Lime CRM og ønsker spisse kompetansen ytterligere. Da er dette kurset perfekt for deg 

Endelig kan du ta superbrukeropplæring og bli CRM-eksperten på jobben. Eller så tar du dine kunnskaper enda lenger og lærer deg vårt fantastiske administrasjonsverktøy, LISA. Da kan du gjøre det dere vanligvis trenger en konsulent for.  

Er dere flere som ønsker å bli enda bedre i Lime CRM? Ta kontakt så finner vi noe som er gunstig for dere.  

Litt om den som holder opplæringen 

 

Olav er prosjektleder i Oslo og er levende opptatt av å skape forenkling i arbeidshverdagen. Systemet skal være en forelengelse av det du prøver å oppnå og oppgavene du vil gjennomføre. Før Lime Technologies jobbet Olav med utvikling i Startup. Brukerintervju og innsiktsarbeid i møte med effektiviserte forretningsprosesser smelter hjertet hans.

 

Legg meg gjerne til på LinkedIn